Gigabyte 945GCM-S2L nie widzi 4 GB RAM

Autor: spider <_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 18:59:46 MET DST

Witam, może ktoś się spotkał z podobnym problemem? Wsadziłem 2x 4GB
Kingston KVR667 i bios mi gada że jest 3137536K pamięci + 8M shared memory.
To samo na 2 kościach Kingstona KVR800. Pojedyncze kości widzi jako 2
GB. Wgrałem najnowszy bios F7 przegrzebałem chyba wszystkie opcje w nim
i nie udało mi się zmusić do zobaczenia całej pamięci. Instrukcja
twierdzi że płyta obsługuje te kości. Sprawdziłem również podłączając
grafikę na PCI (żeby wykluczyć pożeranie pamięci przez zintegrowaną). W
standard CMOS setup widzi dokładnie 3063M. Ma ktoś jakiś pomysł? Pozdrawiam.

--
spider