Re: Pożegnanie z komputronikiem ... dłuuugie

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 15:47:55 MET DST

Dnia Fri, 17 Oct 2008 13:18:41 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> MARKETINGOWO nagłaśniane parametry, typu "fafnaście megapiksli
> i makro od zero cm"? Owszem.

Ja do dzis jestem pod wielkim wrazeniem mojego Canona A510. Nie jest to
wielka nowosc z pierdylionem pikseli a "zwykly" kompakt 3,2MPix (telefony
juz dawno przekroczyly ta granice) z "przecietnym" makro za 300 PLN. Ciezko
mu znalezc konkurenta do 1000 zl... szczegolnie po dokupieniu tulejki, na
ktora mozna sobie nakrecic filtry, soczewki i inne bajery.

Jakbym wierzyl reklamom to bym kupil Kodaka albo Olympusa za 500-700 zl i
wywalil ta kase w bloto na owe megapiksele i makra-niewidy.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik