Re: Neostrada a router

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 08:27:21 MET DST

Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w wiadomości news:48f76cf4$1@news.home.net.pl...
> Witam,
>
> mam pytanie odnośnie dzielenia łącza Neostrady i sprzętu do tego
> potrzebnego. Chcę korzystać z VOIPa na łączku Neostrady i w związku z tym
> muszę mieć możliwość podłączenia do sieci czegoś więcej niż tylko komputera.
> Czy w związku z tym, jeśli mam modem od TPSA (podłączany do komputera przez
> USB), to mogę do niego podłączyć zwykły router bez obsługi ADSLa czy musi
> być to router ADSLowy już z pominięciem modemu Neo?

Ciekawie kombinujesz, ale:
1. ów "modem USB" włóż gdzieś głęboko, i zapomnij o nim
2. kup za 150 - 200 zł modem adsl z obsługą VOIP,
http://allegro.pl/item456196754_modem_adsl_4xeth_voip_ostatnie_3_sztuki.html
a nawet z ruterem i wifi:
http://allegro.pl/search.php?string=modem+adsl+voip&description=1&buy=0&new=0&pay=0&personal_rec=0

Bedzie taniej, niż kupować ruter USB do twojego zestawu, i będzie działać.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin