Re: Samsung LW a BW

Autor: szaradi <szaradii_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Oct 2008 - 08:21:15 MET DST

> LW bierze 40W a BW o 5W wiecej i jest drozszy o 50zl,
> ale co i jak dokladnie cholera wie....

tyle też zauważyłem :) zauważyłem jeszcze, że LW ma mniejsze rozmiary plamki
niż BW więc przy tej samej rozdzielczości obrazu wymiary matrycy chyba
rzeczywiście sięgną tylko tych opisanych 21,6". Dalej jednak nie rozumiem
opisu na stronie samsunga bo wizualnie niczym się nie różnią, a wymiary
obudów są takie same.

dzisiaj zamówię ten LW już mi się nie chce czytać bo co sklep to różnica w
opisie danych technicznych, jak by było co odeślę i tyle

Pozdrawiam