Re: Maly przenosny serwer poszukiwany.

Autor: Jawi <toja_at_inet.pl>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 22:42:03 MET DST

Użytkownik "michal" <michal@@kupczyki..eclipse..co..uk> napisał w wiadomości
news:gd84mq$25f$1@news.onet.pl...
> "NoName" <nn@nn.pl>
>> Zacznij od tego dziecioku
> Dlaczego 'dziecioku' ?
bo ten typ tak ma, dla niego każdy to "dzieciok neostrady"

co do tematu, też poszukiwałem czegoś podobnego, małego serwerka, który czasami
przewożę.
I w końcu kupiłem DELLa SX270 z P4 2,8 Ghz, 1GB Ram, 20 GB HDD, jest to małe,
niestety jedna sieciówka, brak mozliwości rozbudowy, jeden dysk 2,5'' mozna
drugi w miejsce CD. Mi akurat wystarcza i spełnia swoją rolę.
Na allegro za 200pln kupilem. Na pewno dużo wydajniejsze niż wszystkie VIA...