Re: Maly przenosny serwer poszukiwany.

Autor: michal <michal_at_@kupczyki..eclipse..co..uk>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 21:29:33 MET DST

"NoName" <nn@nn.pl>
> Zacznij od tego dziecioku
Dlaczego 'dziecioku' ?
Pytam tu, bo po calym dniu googlowania nie znalazlem tego o co mi chodzi.
A ty to masz chyba jakis problem z soba...

> ze IIS i te podobne gowna nie nadaja sie na serwer
Problem w tym ze system ERP wymaga tego IIS. Nic innego tylko gowniany IIS.

>a i grafika jakiej chcesz to raczej nie serwer tylko komputer do autocada.
No nie, bo zadnej wektorowej grafiki robil nie bede, tylko normalna biurowa
aplikacja jak Office i tysiace innych.
Moze rozdzielczosc wysoka, ale zadne wyszukane karty graficzne nie sa
potrzebne.

--
Michal