Re: 2 Monitory do 1200 i 1500zl

Autor: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 21:34:20 MET DST

ToMasz (twitek4@gazzeetta.pl) napisal(a):

> bardzo to uprościleś, ale w gruncie rzeczy tak. masz racje.
> Niemniej jednak, odwiedL np strone eizo. Zobaczysz czasy matrycy
> PVA 16 i 8ms. w opisie monitorka za 599zl zobaczysz 5ms. jak
> myślisz który to czas?

hmm, ja bym postawil na to ze 16 to b2b, a 8 to g2g - wiec oba to czas tylko mierzony
dla punktu czarnego i szarego.
Co do 5ms taniego to musi to byc G2G, zreszta teraz chyba nikt nie podaje juz B2B.

> Jeśli mozesz sam sprawdz czy widzisz róznice. ja (nie jestem
> ewenementem) widze przeklamania (zalezne od kątów parzenia) juz
> siedząc przed tanią panoramą. (jestem krótkowidzem)
> Radze zebyś poczytal opinie, szczególnie na tej grupie. Są
> chwalone monitory TN, i takie na które nieda sie patrzec bo np,
> nie da sie normalnie sciemnic obrazu.
> Co do tanich modeli z lepszymi matrycami to sprawdL eizo1902, 1931
> 1932, i HP LP 2275, Nec 1970NXp(?), lenovo L220x(?)

Z tym wlasnie jest problem, ze jesli chcialbym obejrzec wszystkie monitory jaki mi sie
podobaja, to niestety, ale czasu nie znajde.
Dzieki za te modele - juz googluje.

--
Pozdrawiam
Roger(OS)