Re: 2 Monitory do 1200 i 1500zl

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Thu 16 Oct 2008 - 19:58:47 MET DST

JP pisze:

> Wiec drozsza matryca S-PVA jest gorszej jakosci pod wzgledem smuzenia? Ogladajac
> np. filmy z WIELKA akcja, czy grajac w jakies mega strzelanki (czego akurat nie robie)
> mozna na niej zauwazyc gorszej jakosci obraz, ale za to z piekniejsza gama barw, a
> na matrycy tanszej (TN/TFT film) wszystko jest na odwrot - tak ?

bardzo to uprościłeś, ale w gruncie rzeczy tak. masz racje. Niemniej
jednak, odwiedź np strone eizo. Zobaczysz czasy matrycy PVA 16 i 8ms. w
opisie monitorka za 599zł zobaczysz 5ms. jak myślisz który to czas?

Jeśli mozesz sam sprawdż czy widzisz różnice. ja (nie jestem
ewenementem) widze przekłamania (zależne od kątów parzenia) juz siedząc
przed tanią panoramą. (jestem krótkowidzem)
Radze zebyś poczytał opinie, szczególnie na tej grupie. Są chwalone
monitory TN, i takie na które nieda sie patrzeć bo np, nie da sie
normalnie sciemnic obrazu.
Co do tanich modeli z lepszymi matrycami to sprawdź eizo1902, 1931 1932,
i HP LP 2275, Nec 1970NXp(?), lenovo L220x(?)
ToMasz