Podłączenie telewizora do laptopa

Autor: maranta <maranta1_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 21:30:02 MET DST

Witam,

Myślę, że ta grupa będzie właściwsza, więc skopiuję tutaj moją wiadomość,
którą wysłałam wczoraj na pl.comp.os.ms-windows.vista

-----

Mam to- http://tnij.org/bynh , mam to- http://tnij.org/byni i mam też to-
http://tnij.org/bynj

Z połączeniem tego wszystkiego w jedną całość nie miałam problemów, tyle, że
niczego nie udało mi się osiągnąć.

Przeistalowałam nawet sterowniki do Radeona.
Telewizor/dodatkowy monitor nie jest wykrywany, choć w centrum Catalysta
ustawiłam wymuszone wykrywanie odbiornika telewizyjnego.
Próbowałam też ze skrótem FN + F5, ustawiałam obraz na LCD+TV, na sam TV i
nic.
Ekran telewizyjny kompletnie czarny.
Kabel jest dobry.
Czy jest możliwość, ze to wina Visty? Może coś blokuje?
Proszę o podpowiedź, co robię źle lub co jeszcze mogę zrobić, żeby było
dobrze ;)

Pozdrawiam, Ania