Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 18:16:35 MET DST

Andrzej Libiszewski schrieb:

> W firmie rzeźba polegająca na uruchamianiu 2 stanowisk do jednoczesnej
> pracy na jednym komputerze jest raczej mało prawdopodobna.

Ja o jednym (komputer bez dysku), a ty o drugim (2 stanowiska pracy na
jednym komputerze) - czesto tak masz? Moze dla odmiany o rodzajach
ziemniakow porozmawiamy?

Wracajac do pracy bezdyskowej - czemu rzezba?

Rzezba jest raczej instalowanie systemu operacyjnego od zera na danym
komputerze.

W przypadku stanowiska (czy serwera) bez dysku, wystarczy dodac pare
wpisow na serwerze, i komputer moze juz dzialac (zakladajac, ze mamy
odpowiednie srodowisko). Odpada etap instalowania systemu,
oprogramowania itp.

Oczywiscie, jak ktos nie zna tematu, to zajmie mu to dluzej, ale od
pewnej skali przedsiewziecia zaczyna byc oplacalne.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org