Re: hdd zewnetrzny lepszy gotowy czy skladak?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 14:49:22 MET DST

pitero <pitero___777@wp.pl> w wiadomości <news:gd4i6p$f4s$1@news.wp.pl>
napisał/a:

> Czy wystarczy podlaczenie do jednego zlacza usb, czy trzeba do dwoch?

> Czy podlaczajac np. tylko do jednego ryzykuje jakims uszkodzeniem plyty
> glownej notebooka, czy tez po prostu dysk nie ruszy i konieczne bedzie
> podlaczenie do dwoch zlaczy usb i nic wiecej sie nie stanie?

Znajomy używa obudowy wellanda z jakimś seagatem czy samsungiegm w środku i
używa kabla pojedynczego. Ja używam (z seagatem) dostarczonego w komplecie
obudowy kabla z dwiema dużymi wtyczkami usb - to w domu (jestem pewny
swojego zasilacza :P), bo poza chatą to używam do obudowy dysku oddzielnego
zasilacza (pochodzącego od huba usb, też wellanda, bo pasuje).
Jak masz kiepski notebook to może być jakiś problem, jak nie, to powinien
uciągnąć na jednej wtyczce, jak u znajomego.

A kupiłem składaka, bo cenię sobie potencjalną możliwość zainstalowania
gównowsa na "przenośnym dysku" (takim z esata, bo linuchowi wystarcza usb do
tego).

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.