Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 13:34:40 MET DST

Andrzej Libiszewski schrieb:

> To nie była odpowiedź na to jak uważam, tylko pytanie jak wyobrażasz sobie
> desktop bez dysku?

A mam tu w pracy takie, kilka rodzajow, do roznych celow - bootuja sie
po PXE, pobieraja jadro z serwera TFTP, system dziala po iSCSI.

W "wiodacym systemie" temat w zasadzie nie do zrealizowania ;)

> Jest to serwer. I dalej się nie nadaje na desktop :P

No wlasnie.
Czyli doszlismy, ze "bycie" serwerem czy nie nie zalezy za bardzo od
specyfikacji sprzetowej.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org