Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 13:06:01 MET DST

Andrzej Libiszewski schrieb:

> Desktop bez dysku?

Uscislajac, tego typu instalacje nazywa sie "Desktop bez dysku w
serwerowym racku, bez podlaczonego wyjscia video i audio", i absolutnie
nie "serwer"?

> Podobnie jak mój router (ma podobną specyfikację OIDP)

Router zajmuje sie routowaniem pakietow - tak wiec fachowo opisalbys to
jako "desktopowy router z twardym dyskiem"?

Nie zapomnij w opisie wyjasnic, po co tam dziala kontroler domeny, baza
danych, i pare innych rzeczy, ktorych nie spotyka sie w routerach ani
desktopach.

A wiesz, ze ~10 lat temu i dalej niektore serwery mialy podobne
specyfikacje (jesli chodzi o ilosc pamieci, moc procesora, i sporo
mniejsze, jesli chodzi o zasoby dyskowe)?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org