Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 12:24:21 MET DST

Andrzej Libiszewski schrieb:

(...)

> Porządny? Inne procesory (Xeon/Opteron), pamięci (buforowane z ECC),
> dublowane zasilanie z możliwością wymiany uszkodzonego PSU bez wyłączania
> serwera.

A jak mam w serwerowni w polkach komputery ze zwyklym Celeronem, z
normalna pamiecia, bez dublowanego zasilania, ba - nawet bez dysku - to
jest to wtedy desktop, a nie serwer, czy co?

Idac dalej - tego typu urzadzenie, wielkosci ksiazki, z malutkim
procesorem (ARM XScale 266 MHz), z mala iloscia pamieci (64 MB):

http://blog.wpkg.org/2007/09/20/the-smallest-windows-domain-controller/

gdy obsluguje w firmie kilkanascie osob - ze wzgledu na to, ze nie ma na
pokladzie Opterona i buforowanej pamieci, serwerem juz nie jest, i staje
sie desktopem?
Choc na desktop tez sie nie nadaje - nie ma nawet wyjscia video.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org