Re: komputer na lata?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 11:34:49 MET DST

> Tam jest integra.

Fakt... przelecialem po lebkach patrzac na zdjecia...
Co swoja droga skresla u mnie tego sprzedawce.

> Nie wiem jak dzisiejsze, ale te 10 letnie mają się dobrze ;)

Aaaa... to tak roznie... Moj Asusik i owszem, w Soltekach
(kilka typow) z tego okresu poszly do wymiany elektrolity,
a w jednym ECSie posypalo sie IDE...

> U mnie napęd cd od 2002 działa, chociaż nie jest używany.
> Ale czytnik liteona produkcja 2002, kupiony nieco później
> chodzi do dziś w kompie i osiąga maksymalne transfery.

A ja wlasnie wywalilem 3 sztuki LG 52x i kilka starszych BTC.
Za to jak ostatnio sprawdzalem to Yamaha 102 ma sie dobrze,
tylko caddy sie pokruszylo troche...

> To możliwe.

Na 3 rozkrecone dwu-trzy letnie Feel'e w 2 do wymiany byly elektrolity.

> Hmm. Ale on chce kupić nowy dysk, a te stare hałasowały od nowości.

Coz... w poczciwym WDC 800 zawsze wiedzialem co sie w danej chwili
dzieje... Wlasciwie bylo slychac co w startup-sequence siedzi.... :)
Po przesiadce na te nowomodne wynalazki przez dluzszy czas czulem
sie niepewnie... :)

> Zresztą nie wiem co ty masz za dyski, u mnie samsung 4GB ma smarta jak
> nowy, a niejaki Conner 128MB... wcale nie ma smarta ;). Ale też działa.

A masz tam cos z wieksza gestoscia zapisu? :)

Oj... przeciez pisalem, ze marudze.. ;)

pozdrawiam,
Vituniu.