Re: złożony zestaw i problem

Autor: bucior <tojest_at_mail.com>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 19:07:27 MET DST

Mark pisze:
> Zauwaz ze masz dosc stara plyte (stara technologicznie skoro to "tylko"neo,
> nie neo2 lub neo3) ktora byla przewidziana dla procesorow opartych o Conroe
> i starszych. Tymczasem Ty wkladasz E5200 oparty o Wolfdale wykonany w 45nm.
> Byles na stronie MSI? Sprawdzales SZCZEGOLOWO oblsugiwane procesory? Bo ja
> sie pofatygowalem, i przy Twoim jest informacja, ze owszem, jest obslugiwany
> - ale ZAUWAZ od jakiej wersji BIOSu! v.19, czyli jedna z najnowszych, a ide
> o zaklad ze Twoja plyta ma wgrany starszy.
> Rozwiazanie - zaloz na ta plyte starszy procesor, wgraj nowy bios, przeloz
> [...]
Dzięki za potwierdzenie, zaglądałem wczoraj na msi.com.tw i doszedłem do
tego samego wniosku. Bios już przygotowany na penie, jutro jadę do
znajomego serwisu. Zmyliło mnie pewne forum internetowe, gdzie był
post z polecanymi zestawami. Myślałem, że skoro tak zachwalają takie
zestawienie (p35neo+e5200), nie powinno być takich problemów.