Re: złożony zestaw i problem

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 15:22:06 MET DST

Dnia Sat, 11 Oct 2008 18:26:50 +0200, bucior napisał(a):

> Witam
> Złożyłem zestaw z części:
> e5200
> msi p35 neo f
> 2x1GB A-data 800Mhz
> Palit 9600GT
> Modecom MC-350
> Problem jest taki, że po włączeniu ruszają wszystkie wiatraki,
> ale komputer nie startuje. Buzer po odłączeniu zbędnych części
> nie wydaje żadnych sygnałów awaryjnych. Dioda HDD świeci się cały czas,
> dioda zasilania w ogóle (kable są na pewno dobrze przypięte). Komputer
> [...]

Zauwaz ze masz dosc stara plyte (stara technologicznie skoro to "tylko"neo,
nie neo2 lub neo3) ktora byla przewidziana dla procesorow opartych o Conroe
i starszych. Tymczasem Ty wkladasz E5200 oparty o Wolfdale wykonany w 45nm.
Byles na stronie MSI? Sprawdzales SZCZEGOLOWO oblsugiwane procesory? Bo ja
sie pofatygowalem, i przy Twoim jest informacja, ze owszem, jest obslugiwany
- ale ZAUWAZ od jakiej wersji BIOSu! v.19, czyli jedna z najnowszych, a ide
o zaklad ze Twoja plyta ma wgrany starszy.
Rozwiazanie - zaloz na ta plyte starszy procesor, wgraj nowy bios, przeloz
procesor i wszystko Ci ruszy.
P.S.
To czeste zjawisko w przypadku "starszych" - tzn przewidzianych na Conroe -
plyt z odswiezonym BIOSem obslugujacym procesory 45nm.

--
Mark