Re: Karta graficzna dla 3 monitorów

Autor: NoName <nn_at_nn.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 17:58:42 MET DST

Jajcarz pisze:
> Witam
>
> Moi drodzy szukam po internecie i za bardzo nie mogę znaleźć w jakiejś
> sensownej cenie karty graficznej, która obłsugiwałaby 3 monitory.
> Dodam że nie musi to być wielce wydajna karta gdyż ma ona pracować w
> środowisku programistycznym, dlatego też monitory będa wyświetlać kod
> czyli statyczny obraz. Poprostu potrzebuję w miarę dużej powierzchni
> roboczej.
>
> Jeśli ktoś by mógł mi coś polecić to byłbym wielce wdzięczny
> Pozdrawiam

http://www.1klik.pl/sklep/Karty_graficzne_PCI_Express/Karta_graficzna_PNY_Quadro_NVS_440_256MB_PCI_E_x1_obsluguje_do_4_monitorow/c577/p967275/

http://shop.ebay.pl/items/_W0QQ_nkwZPNYQ20Q51uadroQQ_armrsZ1QQ_fromZR40QQ_mdoZ

http://www2.pny.com/homepage.aspx

na 3 monitory nic nie znajdziesz, sam jestem ciekaw jak te 4 monitorowe
wyrabiaja np z wyswietleniem avika rozciagnietego na 4 monitory .