Karta graficzna dla 3 monitorów

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 16:53:01 MET DST

Witam

Moi drodzy szukam po internecie i za bardzo nie mogę znaleźć w jakiejś
sensownej cenie karty graficznej, która obłsugiwałaby 3 monitory.
Dodam że nie musi to być wielce wydajna karta gdyż ma ona pracować w
środowisku programistycznym, dlatego też monitory będa wyświetlać kod czyli
statyczny obraz. Poprostu potrzebuję w miarę dużej powierzchni roboczej.

Jeśli ktoś by mógł mi coś polecić to byłbym wielce wdzięczny
Pozdrawiam