Re: upgrade

Autor: Raist <robike_at_@poczta.fm>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 11:25:09 MET DST

Użytkownik "sylwia" <sylwia.s@gmx.at> napisał w wiadomości
news:5f447$48f1dc07$5473847d$22332@news.chello.at...
> teraz mam radeona 9550 i Pentium IV 3ghz. brak mocy doskwiera mi
> szczegolnie w photoshopie, wszystko trwa straaasznie dlugo (obrobka zdjec
> 8mpx)..

mialem podobny problem z moim leciwym Athlonem przy obróbce zdjęć
na pokladzie 1GB ramu, karta Radeon 9600 256MB i przy otwartych jednoczesnie
5-6 zdjeciach z lustrzanki wszelkie operacje trwały czasem zbyt długo, nie
mówiąc już o filtrach

myslalem o skoku na E5200, ale stwierdzilem ze wezme kilka rat i kupie cos
mocniejszego
wymieniłem na taki zestaw:
Core 2 Duo E7200
Gigabyte EP31-DS3L
4GB Goodram DDRII
SEAGATE 500GB 7200 32MB SATA-II
GeForce 9800GT Asus HB/HTDI/512M/A PCI-E 512MB

w porównaniu do komputera w pracy: E2160 z 2GB ramu i GeForce 8500GT z
którego jestem i tak zadowolony, to ten domowy śmiga jak marzenie
:)

Raist