Re: Jaki procek?

Autor: zabek <zabek_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 10:32:31 MET DST

Dnia 13-10-2008 o 10:22:58 doom3 <doom3mk@o2.pl> napisał(a):

> bedzie dzialac, wszystko kwestia uzytego OS'a, choc zawsze mozesz uzyc
> dosboxa (nie wszystko dziala tam jak nalezy).
> nalezy pamietac, ze aplikacjie (niektore) moga dostac swira jak zobacza 4
> rdzenie + 3ghz :), aczkolwiek to tez mozna ominac stosujac killcpu lub o
> ile
> plyta z poziomu biosu posiada taka mozliwosc (wylaczyc 3 rdzenie).

kiedyś próbowałem DosBox'a ale neistety ta aplikacja nie radzi sobie w
nim. Potrzebuje drukowac na port LPT. W XP z sempronem 2800 na pokladzie
wszystko chodzi w aplikacji tak jak trzeba.
Jakies propozycje co do plyty pod quada?

Moze jakas konkretna konfiguracja dla kompa najlepiej ponizej 2000 PLN?