Re: Jaki procek?

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 10:22:58 MET DST

Użytkownik "zabek" <zabek@interia.pl> napisał w wiadomości
news:op.uiydlqwz7jqd86@sebastiank...
> Witam, potrzebuję poskładać nowy komputer, niby żaden problem ale...
> Obecne procki są 64-bitowe. Ja będę potrzebował uruchamiać na tym
> aplikacje 16-bitowe.
> Pytanie jest, czy każdy procek mogę wsadzić w płytę główną i ważne żeby
> system był 32-bit?
> Chciałem kupić Quada ale nie wiem czy on obsługuje 16-bitowe aplikacje.

bedzie dzialac, wszystko kwestia uzytego OS'a, choc zawsze mozesz uzyc
dosboxa (nie wszystko dziala tam jak nalezy).
nalezy pamietac, ze aplikacjie (niektore) moga dostac swira jak zobacza 4
rdzenie + 3ghz :), aczkolwiek to tez mozna ominac stosujac killcpu lub o ile
plyta z poziomu biosu posiada taka mozliwosc (wylaczyc 3 rdzenie).

--
doom3