Re: Dysk twardy a magnes

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 09:24:12 MET DST

Użytkownik "Reksio" <mislawekCIACH@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gcus8g$jlq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Przeczytałes to na grupie dyskusyjnej?
> Każdy dysk to wytrzyma czy tylko powinien?
> Obawiam sie że Twoja wiedza i doświadczenie jest zbyt małe byś mógł
> zabierać głos w takich dyskusjach, skoro nie potrafisz nawet sprecyzować
> opinii.
> O poziomie kultury nie wpominam. Od kiedy rodzice kupują dzieciom
> neostradę "do nauki" poziom usenetu drastycznie spadł.

nie, nie na grupie... ale widze, ze Tobie nie chce sie uzyc przegladarki,
byc moze wlasnie neostrada Ci ja blokuje... w koncu jezeli nie uzywana, to
po chololere ma sie zuzywac niewykorzystany port 80,443 ?

mysle, ze wystarczajaco Ci to sprzecyzowalem... "magnetyzacja nasycenia 1,6
tesli, magnesem neodymowozelaznoborowym przez okres 5 sekund" - jezeli nie
masz pojecia jak duzy musi to byc magnes to juz nie moja sprawa a Twoj
problem, aby poszukac i rozwinac watek...

zastanow sie zanim napiszesz w publike metode dzialania grup dyskusyjnych,
bo jedyne co mnie urazilo, to wlasnie Twoj, brak kultury, szacunku... i
dobrych manier

--
doom3