Re: Dysk twardy a magnes

Autor: Jacek <maps_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 09:20:13 MET DST

Przeczytałem wszystkie posty i powiało grozą.
Czy tu dzieci piszą, czy co?
Zastanowiłbym się nad anulowaniem większości piszących tutaj te bzdury
świadectw maturalnych (o dyplomach nie wspomnę).

Poniższy cytat wydawał mi się trochę przesadzony, ale niestety nie jest.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie podejrzewałem, że na świecie jest
tak wielu idiotów (Stanisław Lem).
pozdrawiam gorąco
Jacek
PS
polecam lekturę takich pojęć, jak ferromagnetyzm, domena, itp.