Odzyskiwanie skasowanych.. Podziękowania

Autor: Jarek. <sajmon007_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 06:55:02 MET DST

Moi drodzy wszystkim wam bardzo serdecznie dziękuję za pomoc zwłaszcza za
rzeczowe posty aczkolwiek te mniej rzeczowe a dowcipne równiez pozwalały mi
utrzymac się w jako takiej kondycji psychicznej . Skorzystałem w końcu z
aplikacji undelete i odzyskałem wszystkie dane , nie wszytskie katalogi
zachowały swoje dawne nazwy ale to jest dla mnie juz mała niedogodność

Pozdrawiam
jarek