Odzyskiwanie skasowanych danych z zew HDD

Autor: news.onet.pl <sajmon007_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 15:59:22 MET DST

Witam Szanownych grupowiczów
Po kilku latach niezawodnej pracy system XP na moim laptopie zaczą działać
mi niestabilnie . Postanowiłem go zainstalowac od nowa . Skopiowałem więc
swoje dane na nowo zakupiony dysk zewnętrzny pod USB marki maxtor .
Instalacja XP na laptopie zakończyła sie pomyślnie . Przekopiowałem więc
dane z dysku zewnętrznego na laptopa i głupi wzialem i usunąłem dane z
dysku zewnętrznego . Dwa dni później padł mi HDD w moim laptopie .
Czy są jakies programy mogące odzyskać mi te wykasowane dane z dysku zew. ?
Nie nadpisywałem żadnych dodatkowych informacji na ten dysk po wykasowaniu
tych danych .

Pozdrawiam
jarek