Re: o duzej sprawnosci zasilacz do zestawu

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 11:47:34 MET DST

Użytkownik "kulf0n" <kulf0n@bez.adresu> napisał w wiadomości
news:0348e66b$0$4152$c3e8da3@news.astraweb.com...
> Witam, składam zestaw Athlon 64x2 35W, płyta na chipsecie AMD780G, do tego
> hdd, dvd, 2GiB pamięci. Żadnego podkręcania, żadnych dodatkowych kart
> graficznych. Na podstawie różnych testów w sieci oszacowałem, iż moc
> pobierana nie powinna przekroczyć 100W; z tego względu nie planuję zakupu
> zasilaczy o mocy 3xx wat w górę. Zależałoby mi na zasilaczu dla którego
> 100W to powiedzmy 90% dopuszczalnej mocy, i który charakteryzowałby się
> wysoką sprawnością. Widziałem w necie zasilacze nie oparte o transformator
> (np. picoPSU), ale ceny przekraczają założony budżet.

> [...]

hmn, skladasz media pc ? bo w sumie powiem Ci, ze w Twoim przypadku (o ile
nie planujesz media pc i rozmiar moze byc std) zakupilbym jakiegos chiefteca
(bedzie najtaniej a na pewnio taniej niz modecom) z tym ze na dzien dobry
wywalilbym z niego wiatraki i wstawil tam Arctic'a 80 (nieslyszalny).
Ewnetualnie mozesz poggoglowac o pasywne zasilacze... ale te zdaje sie
troche drogawe some.

--
doom3