o duzej sprawnosci zasilacz do zestawu

Autor: kulf0n <kulf0n_at_bez.adresu>
Data: Sun 12 Oct 2008 - 08:49:10 MET DST

Witam, składam zestaw Athlon 64x2 35W, płyta na chipsecie AMD780G, do
tego hdd, dvd, 2GiB pamięci. Żadnego podkręcania, żadnych dodatkowych
kart graficznych. Na podstawie różnych testów w sieci oszacowałem, iż
moc pobierana nie powinna przekroczyć 100W; z tego względu nie planuję
zakupu zasilaczy o mocy 3xx wat w górę. Zależałoby mi na zasilaczu dla
którego 100W to powiedzmy 90% dopuszczalnej mocy, i który
charakteryzowałby się wysoką sprawnością. Widziałem w necie zasilacze
nie oparte o transformator (np. picoPSU), ale ceny przekraczają założony
budżet.

Czy możecie polecić jakiś cichy zasilacz o małej mocy i dużej
sprawności? Ewentualnie może znacie jakieś autorskie strony ze
schematami zasilaczy o dużej sprawności?

kulf0n