Re: karta muzyczna na USB

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 23:03:19 MET DST

Dnia 11.10.2008, Marynarz napisał(a):

> Chciałbym kupić taką karte na USB w celu poprawienia sobie dżwięku, i takie
> pytanie - czy ma ktoś taką karte ??? Chciałbym się dowiedzieć jaka jest
> faktycznie jakość dzwięku czy będzie lepsza od zintegrowanego badziewia w
> laptopie ??
> Aha chodzi mi o coś takiego w kształcie pamięci USB a nie wielkiego pudła.

Na jakim sprzęcie słuchasz, tj. czy ma on wejście cyfrowe? Czy laptop ma
wyjście cyfrowe? Jeśli odpowiedź to 2x TAK to zapomnij jakichkolwiek
dodatkowych kartach - kup odpowiedni kabel i już nigdy nie podłączysz
dźwięku analogowo (IMO analog to strata czasu i pieniędzy).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/