Jaka nagrywarka DVD? + LiteOn 1693S problemy

Autor: doom3 <doom3_at_orange.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 22:01:23 MET DST

Witam.

Jak w temacie, poszukuje nowej nagrywarki dvd, co w tej chwili oplaca sie
kupic?

W dawnych czasach najchetniej kupowany/polecany byl LiteOn, w tej chwili
jestem/bylem szczesliwym posiadaczem LiteOn 1693S, lecz niestety producent
zdaje sie miec uzykownikow w dupie i nie wydaje juz nowych fw do tego
modelu... najnowszy jest bodajrze z 2006 roku i w obsluguje "az" 2 szt.
media code DVD-R DL oraz 9 szt. media code DVD+R DL... jestem swiezo po
zjaraniu calego pudelka verbatimow DVD+R DL, pomimo, ze nagrywarka
rozpoznaje nosnik to z nagranego dvd nie da sie juz nic odczytac bo
przejsciu na druga warstwe.

Wsciekly powyzszym, postanowilem sprobowac DVD-R DL, padlo na Esperanza...
tutaj nagrywarka w ogole nie rozpoznala nosnika okreslajac go jako DVD-R.

Zabawa Omnipatcherem, Dvdidentyfierem (zczytanie mediacode i import do
omnipatchera po czym zastapienie ktoregos z dostepnych mediacode i
zafleszowanie napedu) nic nie dala... probowalem wszlkie dostepne firmware,
te oficjalne i te zmodowane przez codeguys, troche brak mi czasu a musze cos
szybko wypalic... moze ktos mial podobne przeboje i udalo mu sie znalesc
jakichs nowy (nieoficjalny) dzialajacy firmware z wieksza niz 2szt.
mediacode na noscniki -R9 (dvd-r dl).

Druga sprawa, ze nagrywarki sa w tej chwili tak tanie, ze nie wiem czy chce
mi sie juz bawic w dlubanie przy tej... jezeli znacie odpowiedz na problem
powyzej to chetnie sie wczytam i spoboje cos pokombinowac, jezeli nie
znacie, ale za to mozecie polecic jakas dobra nagrywarke, to rowniez
chetnie...

Dzieki za wszelkie odpowiedzi...

Pozdrawiam

--