Toshiba A200-TR4, klawisz Fn

Autor: kris_gor <kris_gor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 21:49:47 MET DST

Witam!!

Zakupiłem z drugiej ręki laptopa toshiby A200-TR4
(bez oryginalnej płytki ze sterownikami).
Niestety nie działa mi klawisz Fn i nie mogę przez to
ściemnić ekranu, który strasznie jarzy.

Na różnych forach dyskusyjnych doczytałem się,
że jest do tego potrzebny program do obsługi tego klawisza.
Ściągnąłem, więc kilka różnych wersji hotkey-utility,
ale niestety po ich instalacji, albo nie działają,
albo zapewniają obsługę tylko F3 i F4.

Może ktoś ma identyczny laptop i mógłby mi wskazać
odpowiedni program/sterownik pod XP.

Pozdrawiam