Re: wypowiedzcie sie :o tym LAPTOP HP 6820S 17" T2390/2GB/250GB

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 11:47:38 MET DST

On Mon, 25 Aug 2008 08:36:22 +0200, "grubianin" <grubianin@wp.pl>
wrote:

>witanko
>
>no tak ogolnie jak klawiatura ekran
>czy sie psuje itd

Używam od stycznia jako podstawowy laptok - cały czas jest przy mnie w
plecaku. Zero problemów poza tym że jak napisał poprzednik dośc
nieszczęśliwe umieszczone porty rozszerzeń. Nie tylko USB ale też
PCEx, ethernet, zasilanie i gniazdo monitora zewnętrznego. Wzajemnie
sobei trochę przeszkadzajązwłaszcza kolidują porty USB i gniazdo PCEx.
Używam modemu GPRS na PCEx i po jego wetknięciu dostęp do USB jest
bardzo utrudniony bo wszytkie trzy są pod tym złączem. Zewnętrzna
myszka wskazana - ja mam akurat Trusta na BT. Ogólnie jak dla mnie
fajna maszynka do codziennej pracy - wybrałem sobie taki bo miał
martycę 17 cali i klawiaturę z blokiem klawiszy numerycznych. Na
naładowanej baterii pracuje mi średnio ~2,5 godziny. Jak wyłączę WiFi
i BT - troche dłużej.

Zdrówko