Wybór dysku twardego + przeniesienie systemu.

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Mon 25 Aug 2008 - 11:29:53 MET DST

Witam.

Zamierzam w końcu zakupić nowy dysk twardy, gdyż nadal mam
dwie dość już wiekowe Barracudy na ATA (120 i 250GB), jedna
już ma przelatane kilka ładnych latek i prosi się o zmianę, poza tym
od jakiegoś czasu się na tym nie mieszczę. :)
No i jest standardowy problem wyboru, ale skłaniam się ku
Barracudzie 500GB 32MB na SATA, ze względu na 2 talerze.
Wtedy 120tka by wylądowała w drugim kompie jako backup,
a u mnie by została 500-tka i 250-tka.

Mam jednak troszkę większy problem, niż tylko wybór dysku.
Aktualnie mam postawiony całkiem świeży i ładnie skonfigurowany
WinXP SP3 i średnio mi się widzi reinstalacja + instalowanie
i konfigurowanie wszystkiego od nowa. Czy istnieje możliwość,
aby stary system z dysku ATA przenieść na nowy dysk SATA?
Słyszałem, że SATA -> SATA i ATA -> ATA działa, ale z ATA
-> SATA może być kłopot.

Pozdr.