Re: upadki laptopow - wytrzymalosc

Autor: Rylen <rylenSPAM_at_man.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 21:20:38 MET DST

Mirosław Szejduk pisze:
> Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
> wiadomości news:g8s5s6$eol$1@news.onet.pl...
>

> Kiedys pracowalem w prawdziwym serwisie IBM to wiem ze to niezniszalne sprzety,
> gdzies nawet sie reklamowali jak to IBM jakis wypadl z drugiego pietra i
> dzialal.
> Mialem wiele IBM z serii T i nigdy sie nie zawiodlem, jakosc wykonania to
> pierwsza klasa, zwykli uzytkownicy pukaja sie w czolo jak i mowie ze to ksztuje
> 4 x tyle co normalny laptop ale jak ktos dluzej poracuje na takim to mi
> [...]
To ja opisze wypadek ktory mnie sie przytrafil 2 lata temu.
Laptop niemieckiej firmy IPC (15") Zona polozyla da dachu Fiata CC900.
Spieszylo sie nam. Ruszylem do przodu i slysze jakis huk ! A tu Laptop z
dachu na BETON! (byl co prawda w walizeczce marnej)Bez przekonania
wlaczylem i ruszyl ! Do dzis chodzi bez zastrzezen nie liczac
akumulatora ktory siadl w tym roku.
Rylen.
ps: moge powiedziec ze mialem szczescie....