Re: upadki laptopow - wytrzymalosc

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Aug 2008 - 19:43:22 MET DST

Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
wiadomości news:g8s5s6$eol$1@news.onet.pl...
> Uzytkownik Mirosław Szejduk <shango@o2pl> napisal w wiadomosci
>
> "tytanowa obudowa IBM"
> http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/b0e6838375e2daf

Kiedys pracowalem w prawdziwym serwisie IBM to wiem ze to niezniszalne sprzety,
gdzies nawet sie reklamowali jak to IBM jakis wypadl z drugiego pietra i
dzialal.
Mialem wiele IBM z serii T i nigdy sie nie zawiodlem, jakosc wykonania to
pierwsza klasa, zwykli uzytkownicy pukaja sie w czolo jak i mowie ze to ksztuje
4 x tyle co normalny laptop ale jak ktos dluzej poracuje na takim to mi
przyznaje racje ze warto wydac taka kase. Nawet mojej zonie sie podobaja IBM,
choc z poczatku jej sie nie podobal ale jak troche na nim popracowala to
zmienila zdanie.

Ozdrawiam innych a siebie lecze

Mirek Sz.