Re: asrock k7s8x padł, chipset sis

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sat 23 Aug 2008 - 09:36:48 MET DST

Ja miałem płytę Abita NF7 i pół roku leżała sprawna w szafie. Jak
chciałem sprzedać to okazało się, że nie działa. :-)
Te nowe płyty główne mają cienki laminat i są 6 warstwowe i łatwo tak
wygiąć laminat przy wkładaniu procka, że jakaś przelotka później nie
kontaktuje. U mnie właśnie w Abicie nie wykrywa procka. Mam drugą płytę w
pracy MSI i tez nie wykrywa procka. W tej chwili takie płyty na socket
478 czy socket A kosztują 50zł, ja za tyle kupiłem ASUS'a, więc szkoda
czasu na naprawy. :-)