Re: asrock k7s8x padł, chipset sis

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Sat 23 Aug 2008 - 08:34:27 MET DST

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g8lobl$3s7$1@inews.gazeta.pl...
> Błąd pamięci chyba. :-)
>
> Wyciągnij pamięć, przedmuchaj sprężonym powietrzem i zobacz jeszcze raz.
> Albo inne gniazdko, miałem jednego Asusa, gdzie jedno gniazdo DIMM padło.
> :-)

próbowałem
testowałem wszystkie podzespoły oprócz procesora i płyty głównej
bo nie mam elementów by sprawdzić, kondensatory nie wybrzuszone

komputer chodził ładnych pare lat
ok. roku temu padł jeden port pci (karta sieciowa w nim powodowała zwisy
losowe)
teraz jak sądzę po ostatnich gorączkach coś szczeliło

komputer zanim całkiem padł dawał sygnały, resetował się potem już nawet po
minucie wyłączał
ale cóż niektórzy się tym nie przejmują i męczą do bólu

trochę szkoda mi wyrzucać procka bo tojak mi się zdaje athlon xp 2400
chociaż nie znam dokładnie oznaczeń:
AMD ATHLON tm
AXDA2400DKV3C Z430564F40672