Re: wybór poczciwego notebooka 17" - wnioski z oględzin organoleptycznych

Autor: dragastani <dragastani_at_onet.eu>
Data: Fri 22 Aug 2008 - 23:22:02 MET DST

People make trade-offs. Komputer generalnie nie jest do ogladania tylko
do uzytkowania. Ja mam Della Inspiron 17 cali, core 2 duo T7250, 320 GB,
3 GB pamieci 667 DDR2 oraz GeForce 8600M GT z 256 MB. Matryca jasna i
calkiem spoko i wlasciwie mnie tylko na tym zalezy. Moj laptop tez jest
nie do grania (choc czasem sa zagram) i ze swoich zadan wywiazuje sie
wysmienicie. Moge z czystym sumieniem polecic - ja nastepnym razem tez
bede bral DELL, chyba ze sie skaszani jak IBM. Gwarancja mi dali na
cztery lata (promocja) i jak narazie to moj drugi DELL. Pierwszego po
roku uzytkowania sprzedalem (potrzebowalem czegos z wieksza matryca) bez
problemu. Wczesniej mialem HP ale po 23 miesiacach cos padlo w srodku i
bylo nie do naprawienia. Na szczescie gwarancja byla na dwa lata i pan
serwisant byl bardzo niezadowolony, ze musi mi cala plyte wymieniac.
Dla mnie wybor prosty mimo iz innych laptopow nie uzytkowalem ale lepsze
wrogiem dobrego.

--
dr