Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 22:32:29 MET DST

Marcin Stankiewicz pisze:

> A teraz pytanie za 100 punktów - ile kosztuje taka solidnie przemyślana i
> złożona konstrukcja self-made ? Tyle samo co "firmowy składak" ...

sporo, ale moja obudowa gości już którąś płytę główną, więc część
podzespołów służy długo.

> I drugie - bonusowe - jaki procent składaków self-made spełnia powyższe
> założenia ?

ja? czemu sugerujesz składaki z firm? każdy posiadając trochę wiedzy i
doświadczenia złoży sobie komputer. i to jest właśnie składak. komputery
złożone gdzieś i przez kogoś są wszystkie firmowe (bo ktoś to jakąś
nazwą firmuje np Vobis) tylko niektóre lepsze, a inne gorsze.

> Dodatkowo wciąż brakuje jej supportu, ;-) czyli swiętego spokoju.

nie, siedzi kilkanaście centymetrów przed moim monitorem. części
zamienne też zawsze jakieś posiadam, ale jakoś nigdy nie okazują się
konieczne.

--
                 _____