Re: Polesingowy Dell czy nowy składak ?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 22:29:57 MET DST

> Zanim zaczniesz się wymądrzać, to może najpierw zobacz JAK wygląda w środku
> taki Dell i wtedy zrozumiesz, na czym polega różnica. Na początek proponuję
> jakieś SFF.

Ot i racja, ja mam SFF Della, pięknie skonstruowana sztywna obudowa, np.
dysk wymienia sie bez otwierana obudowy, fantastycznie cicha wentylacja,
idealnie stabilny sprzęt - żadnych zwieszek czy kłopotów z hibernacją,
restart wyłącznie po instalacji uaktualnień raz na kilka tygodni. Od
czasów XT jechałem na składakach i chyba nigdy dotąd nie miałem tak
bezproblemowego komputera. Ba ,nawet wszystkie sterowniki do sprzętu
instalują się razem z aktualizacjami windowsa a kupiłem go z licencją XP
Pro za cenę niewiele większą od samego Windowsa :) No i oczywiście
najważniejsza zaleta - wymiary niewiele większe niż samego zasilacza od
składaka a i tak wyposażony w uchwyt do podwieszenia pod blatem, ani nie
zabiera miejsca na biurku ani nie plącze sie pod nogami a dzięki takiej
pozycji praktycznie nie łapie kurzu.