Re: SSD

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01_at_janwer.com>
Data: Thu 21 Aug 2008 - 00:33:26 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrngaorn6.rnr.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jan Werbiński"
>
> Brawo właśnie pomieszałeś swap systemowy z plikami tymczasowymi
> aplikacji.

Raczej porównałem te dwie sytuacje. Już nie pamiętam, ale kiedyś spotkałem
się z sytuacją, że pomimo dużej pamięci wyłączenie pliku wymiany powodowało
problemy. Utworzenie ramdysku pozwalało na ominięcie problemów.

> A królowa Bona wciąż nie żyje.
> (zresztą to, co napisałeś nie jest do końca prawdą, ale już pomińmy to)
>
> Czyli jak się ma inny nosnik niż SSD nie trzeba robić backupów?

Nie zrozumiałeś. Trzeba i to koniecznie.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/