Re: SSD

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 21:22:14 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jan Werbiński"
>Hmmm... Kolega chyba mało widział. W XP wygodniej jest wyłączyć plik wymiany
>mając więcej niż 1GB RAM, ale są systemy oraz programy, które taki plik
>potrzebują. Np Photoshop CS potrzebuje szybkiego dysku na pliki podręczne i
>ramdysk jest bardzo praktyczny.l

Brawo właśnie pomieszałeś swap systemowy z plikami tymczasowymi
aplikacji.

>Backup zmniejsza do minimum konsekwencje i koszty awarii nośnika.

A królowa Bona wciąż nie żyje.
(zresztą to, co napisałeś nie jest do końca prawdą, ale już pomińmy to)

Czyli jak się ma inny nosnik niż SSD nie trzeba robić backupów?

--
  Kruk@ -\                   | >Sam jesteś żałosy, naprawdę.
          }-> epsilon.eu.org | przynajmniej mam ambitna ksywe.