[ostrzegam] Orvaldi - badziewna i niebezpieczna listwa

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 19:15:27 MET DST

Ostrzegam wszystkich przed listwami (filtrami) zasilającymi Orvaldi (model
orv-5, ale może to dotyczyć wszystkich modeli). Powód - w środku latają
sobie swobodnie metalowe sprężynki (podobne do tych z długopisów), które
powinny zasuwać klapkę zabezpieczającą otworki w gniazdkach. I nie jest to
kwestia zużycia, dotyczy to też zupełnie nowych listew. Wystarczy pójść do
MM i potrząsnąć pudełkami - dźwięki jak z grzechotki. Kupiłem taką, która
na ucho nie miała luźnych sprężynek, a po pół roku leżenia spokojnie pod
biurkiem ją rozebrałem i walało się w niej 6 z 10 sprężynek! Sprawdziłem,
że sprężynki mogłyby spowodować zwarcie. Może ryzyko nie jest b. duże, ale
to ma być sprzęt zabezpieczający, a nie zwiększający ryzyko!

--
GLaF