Re: Notebook dla kobiety

Autor: arek <ArkadiuszD_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Aug 2008 - 08:46:03 MET DST

On Aug 18, 10:54 pm, "Boombastic" <boombasticNOS...@poczta.onet.pl>
wrote:
> Witajcie!
>
> Wiem że takie pytanie pojawia się tutaj często, przejrzałem ostatnie wątki,
> ale mój problem jest ciut inny, bo moja narzeczona potrzebuje laptopa do
> pracy i jak wiadomo - punkt widzenia kobiety jest nieco inny.

Jakiej pracy?

> Wymagania: dosyć lekki, monitor w okolicach 15" (fajny by był 17", ale z
> tego co czytam to albo lekki, albo 17"), dysk nie musi być jakiś wielki,
> spokojnie okolica 100GB wystarczy, RAM co najmniej ze 2-3 GB (pieprzona
> Vista żre dużo),

Dobry pomysl, im wiecej RAM, tym lepiej, zwlaszcza, ze to tanie. Ale
nie siej
paniki, Vista na 1GB daje rade i to zupelnie wydajnie.
> jak zwykle w takich wypadkach - niezawodny, etc. Bardziej
> zależy na mobilności i kompaktowości niz na wydajności. Ma służyć do obsługi
> poczty, przeglądania internetu, jakieś arkusze kalkulacyjne, edycja tekstu,
> żadnych gier, czasem jakiś divx.

Czyli nada sie kazdy-kazdy.

> Ale na koniec - największy problem - uparła się, że chciałaby kolorową
> obudowę, najlepiej czerwoną. Cena w okolicach 3000 zł netto. Czy pozostaje
> mi tylko Dell z serią Inspiron?

Plastik mozna malowac. Malowanie jest mniej trwale niz barwa
'wlasciwa',
ale za to czesciej mozna zmieniac kolor :)

Udanych zakupow.