Notebook dla kobiety

Autor: Boombastic <boombasticNOSPAM_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 22:54:53 MET DST

Witajcie!

Wiem że takie pytanie pojawia się tutaj często, przejrzałem ostatnie wątki,
ale mój problem jest ciut inny, bo moja narzeczona potrzebuje laptopa do
pracy i jak wiadomo - punkt widzenia kobiety jest nieco inny.
Wymagania: dosyć lekki, monitor w okolicach 15" (fajny by był 17", ale z
tego co czytam to albo lekki, albo 17"), dysk nie musi być jakiś wielki,
spokojnie okolica 100GB wystarczy, RAM co najmniej ze 2-3 GB (pieprzona
Vista żre dużo), jak zwykle w takich wypadkach - niezawodny, etc. Bardziej
zależy na mobilności i kompaktowości niz na wydajności. Ma służyć do obsługi
poczty, przeglądania internetu, jakieś arkusze kalkulacyjne, edycja tekstu,
żadnych gier, czasem jakiś divx.

Ale na koniec - największy problem - uparła się, że chciałaby kolorową
obudowę, najlepiej czerwoną. Cena w okolicach 3000 zł netto. Czy pozostaje
mi tylko Dell z serią Inspiron?