Re: HDMI z d?????????????????????

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 22:38:13 MET DST

Użytkownik "Michal (newsy)" <michal.wisniewski@amorki.pl> napisał w
wiadomości news:g8ed2i$le2$1@news.onet.pl...

> a jak z moca tych kart? bo jedno to dekodowanie z cyfry na analogowe
> wyjscia i wsmacnianie - a druga sprawa to liczenie sprzetowe efektĂłw
> directsound. Bo co mi z tego, ze dzwiek wyprowadze, jak nie bedzie on
> nadazal za enviromentem?

Cosik mi sie kojarzy, ze przy powstawaniu Visty byly mocne przepychanki
pomiedzy Creativem i Microsoftem, poniewaz ten w ogole nie wykorzystywal
sprzetowych efektow dzwiekowych. Nie wiem w koncu na czym stanelo...

mozna nawet sobie pogooglac :)
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=vista+direct+sound+hardware+acceleration+problem&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

Pozdrawiam
Michal