Re: A moze czas na zmiane?

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 22:30:22 MET DST

Dnia Thu, 14 Aug 2008 14:49:38 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

> Marx ale Ty rozmawiasz z autorem watku ;D

A watek byl taki, ze Yakhub zaproponowal zainteresowanie sie Dual Core.
Pomyslalem czemu nie" ale ze jestem na bakier z tehnologia Intela to
poprosilem o propozycje. I tyle :)

Zastanawiam sie teraz nad wyborem proca i nie wiem co zrobic. Cenie sobie
cisze, wiec pasywne chlodzenie byloby milym rozwiazaniem. Zdecydowalem sie
juz na AM2 i teraz tylko pytanie - oplaca sie pakowac w 4050e/4450e/4850e?
Nie dosc, ze sa piekielnie drogie to jeszcze pasywka do tego to z 75% ceny
procka.

A moze pogodzic sie z lekkim szumem i kupic zwykle 3800+ na boxowym
chlodzeniu?

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik