Re: Jakie skutki blednego wgrania BIOSu ?

Autor: Gajowy <gajowyUSUNTO_at_tkk.net.pl>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 21:51:23 MET DST

Użytkownik "Paweł" <brop@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g8f6a4$4p6$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Po raz pierwszy w swojej pracy z komputerami jestem zmuszony uaktualnic
> BIOS, ze wzgledu na BSODy spowodowane najprawdopodobniej przez
> nienajlepsza wspolprace mojej plyty glownej ASUS P5Q-E z pamieciami firmy
> Mushkin.

Mam najprostsza odmiane tej plyty P5Q i u mnie na plycie CD jak i na stronie
ASUSa jest program ASUS Update. Aktualizacje wykonujesz spod Windows -
bezpolesnie Ja aktualizowalem juz BIOS 2-krotnie za pierwszym razem z
poziomu DOS, upierdliwe dyskietki, pendrajwy itd.

Tym razem zainstalowalem ASUS Update, ktorym mozesz:
1/ zgrac aktualny BIOS do pliku
2/ upgradowac BIOS z pliku np na HD
3/ upgradowac BIOS przez Internet - teoretycznie ;) mnie mowi, ze nie ma
nowej wersji ;))
4/ pokazuje informacje o aktualnym BIOS
5/ umozliwia downgroad BIOSU
5/ zarzadza funkcja umozliwiajaca wyswietlanie wlasnego logo przy starcie -
zaszywa sie to w BIOS

Pamietaj aby po aktualizacji zrestartowac komputer i wejsc do BIOS setup a
tam dac polecenie zaladuj ustawienia defoltowe, aby BIOS uaktywnic!

pozdrawiam,

Gajowy

PS
to wszystko i wiele innych w Mothebord Usr Guide ;))

u mnie aktualizowalem:
- sterowniki SATA
- sterowniki chipsetu
- sterowniki ukladu dzwiekowego