Temperatura ??????

Autor: <mumia.lenina_at_onet.eu>
Data: Tue 19 Aug 2008 - 13:25:23 MET DST

AI Suite podaje temperatury procesora i systemu (??).
Było fajnie - przy maksymalnych (jakie udało mi się wygenerować) obciążeniach
Quad 9300 osiągał 60st. BYŁO do czasu kiedy zainstalowałem oprogramowanie NVIDI
do OC GPU. Przy okazji pokazuje temperaturę procesora (a dokładniej każdego
rdzenia????).
Temperatury u NVIDI są około 20st wyższe.
Na logikę oprogramowanie producenta płyty powinno być wiarygodne więc skąd
pomiary NVIDI?????

Wujek