Re: UMPC cd...

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 21:18:00 MET DST

> Pytanie jest czy te komputery sa przeznaczone do odtwarzania filmów HD?!
> Poprzeskalowaniu do rozdzielczosci matrycy juz nie bedzie problemow z
> odtwarzaniem ;-) Niestety Intel zaspal z chipsetem do Atoma i serwuje
lekko
> odswierzony 945G...

No świat idzie do przodu, i nigdy nie wiadomo czy takie netbooki nie będą
właśnie takich zadań realizowały. Ktoś ostatnio z Lenovo przedstawiał na
jakimś portalu wizję komputera przenośnego przyszłości- inspiracją były
badania Intela nad projektem Terascale.

> Ciekawe jak sprawuje sie Atom z chipsetem SiS?! Może to byłoby ciekawsze
> rozwiązanie niż Atom z 945G?!

Sam czekam na porównanie, bo płyty ATX Sisa na nowych układach widziałem,
ale bliźniacza recenzja do tej z elektrogiełdy by się przydała.
Płyty są:
INTEL BLKD201GLY2
INTEL D945GCLF
Jak znajde wolną chwile to porównam booki Asusa oba na T5250 i z dyskretnym
Ati3470- jeden na chipsecie Sisa F5SL a drugi ati/intel:/ z głowy mi nazwa
wyleciała- dopiero przyjechały dziś.

Pozdrawiam